Forum per i Pensieri Novi

Parechji industrii sò stati assai affettati sottu l'influenza di u COVID-19, affruntendu l'alti è i bassi di u mercatu.Un gruppu di ghjovani imprenditori si sò riuniti in a cità di Jinjiang u 24 di ghjugnu è hà tenutu un foru per sparte idee nantu à ciò chì deve fà durante a situazione di virus.Più di 30 amministratori di l'impresa anu realizatu una discussione dettagliata è hà apertu idee novi per u sviluppu di l'affari.

@[4V8QCBC})G@8H@C6GDBLQ

 

Vincent, direttore generale di TCS Songli Battery hà sottolineatu l'impurtanza di a trasfurmazioni è a cumpagnia hà sviluppatu batterie di lithium ion in l'ultimi anni per piglià l'ultima tendenza.

1

Fundata in u 1995, TCS Songli Battery hè una di e prime marche di batterie in Cina.Semu specializati in ricerche di R&D, sviluppu è produzzione di produttu, vendita è marketing di categurie complete di batterie.Cù 25 anni di sviluppu, TCS Songli Battery produce principalmente batterie di piombo-acidu, batterie di l'automobile, batterie di bicicletta elettrica, UPS è batterie di lithium, etc. campi.

Ligami di notizie pertinenti


Tempu di post: 30-ghjugnu-2020