Sistema di almacenamentu di energia fotovoltaicu in casa Batteria di litio 51.2V 5-10KW T5000P

Descrizione breve:

Standard: Standard Naziunale
Tensione nominale (V): 51.2V
Capacità nominale (Ah): 100
Dimensione di a batteria (mm): 430 * 262 * 770
Pesu di Riferenza (kg): 49,5

Energia (kwh): 5.12
Serviziu OEM: supportatu
Origine: Fujian, Cina.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

CARATTERISTICHE

1.High-quality Lithium-Ion Battery: U nostru sistema di almacenamentu d'energia hè custruitu intornu à a tecnulugia di batteria di lithium-ion d'alta qualità, chì furnisce una densità d'energia alta, una carica rapida è una longa vita di ciclu.

2.Advanced Battery Management System (BMS): U nostru BMS assicura u funziunamentu sicuru è ottimali di a bateria monitorendu è cuntrullà a so carica, scaricamentu è temperatura.

3.High-efficiency Inverter: A nostra tecnulugia inverter integrata furnisce una alta efficienza di cunversione è un rendimentu affidabile, chì permette una integrazione perfetta cù i pannelli solari è a putenza di a rete.

4.Facile Installazione è Interfaccia User-friendly: A nostra bateria di u sistema di almacenamentu d'energia hè pensata per esse facilmente installata è cunfigurata, è l'interfaccia user-friendly rende simplice per monitorà è gestisce u vostru usu d'energia.

DESSCRIPTION

U nostru sistema di almacenamentu di l'energia in casa d'avanguardia hè pensatu per furnisce un almacenamentu d'energia efficiente, affidabile è costu-efficace per e proprietà residenziali è picculi cummirciali.A nostra soluzione basata in lithium-ion hè un sistema all-in-one chì combina l'almacenamiento d'energia, a gestione di a batteria è a tecnulugia inverter in un solu pacchettu compactu.

APPLICAZIONE

U nostru sistema di almacenamentu di energia in casa hè ideale per una varietà di applicazioni, cumprese:

1.Proprietà Residenziale: U nostru sistema furnisce energia di salvezza durante l'interruzioni di a rete, riduce a dumanda di energia di punta, è optimizeghja l'usu di l'energia almacenendu l'energia solare eccessiva.
2.Small Properties Commerciale: U nostru sistema offre un risparmiu di costu riducendu i carichi di a dumanda di punta, è furnisce u putere di salvezza per prutege l'operazioni di cummerciale critiche durante l'interruzioni di energia.
3.Zone Remote: U nostru sistema hè ideale per case off-grid, cabine, o proprietà remoti, induve l'almacenamiento d'energia affidabile hè criticu.
4.Carica di Vehicle Elettricu: U nostru sistema di almacenamentu d'energia pò esse usatu per carricà i veiculi elettrici, chì furnisce una soluzione di carica cunvene è costuali.

PROFILE DI CUMPIA

Tipu di cummerciale: Fabbricante / Fabbrica.

Prudutti principali: Batterie di Lithium Batterie à l'acidu di piombo, Batterie VRLA, Batterie di motocicletta, batterie di almacenamento, Batterie di bicicletta elettronica, Batterie di l'automobile.

Anno di fondazione: 1995.

Certificatu di Sistema di Gestione: ISO19001, ISO16949.

Locu: Xiamen, Fujian.

MERCATU EXPORT

1. Southeast Asia: India Taiwan, Korea, Singapore, Japan, Malaysia, etc.

2. Mediu Oriente: UAE.

3. America (North & South): USA, Canada, Mexico, Argentina.

4. Europe: Germania, UK, Italia, Francia, etc.

PAGAMENTE & CONSEGNA

Termini di pagamentu: TT, D/P, LC, OA, etc.
Dettagli di consegna: in 30-45 ghjorni dopu a cunfirmazione di l'ordine.

IMBALLAGGI E SPEDIZIONE

Imballaggio: Scatola esterna marrone Kraft / Scatole culurite.

FOB XIAMEN o altri porti.
Lead Time: 20-25 ghjorni di travagliu


  • Previous:
  • Next: