SNEC 16th (2023) Mostra Internazionale di Generazione di Energia Fotovoltaica è Smart Energy in Shanghai

A nostra cumpagnia hè entusiasta d'annunzià a nostra participazione à a SNEC 16th (2023) Esposizione Internaziunale di Generazione di Energia Fotovoltaica è Smart Energy, cunnisciutu ancu "SNEC PV POWER EXPO", chì si svolgerà da u 24 à u 26 di Maghju di u 2023 à u New Shanghai. Centru di l'Expo Internaziunale.

Dapoi u so principiu in u 2007, a SNEC PV POWER EXPO hè cresciutu da 15,000 metri quadrati à 200,000 metri quadrati in 2021, attraendu più di 1,600 espositori da 95 paesi è regioni in u mondu, cù espositori internaziunali chì rapprisentanu u 30% di u totale.Hè diventatu l'avvenimentu fotovoltaicu più influente, internaziunale, prufessiunale è grande scala in Cina, Asia è in u mondu.

A SNEC PV POWER EXPO hè a mostra fotovoltaica più prufessiunale in u mondu, chì mostra diversi aspetti di l'industria fotovoltaica, cumprese l'equipaggiu di produzzione, i materiali, e cellule fotovoltaiche, i prudutti è i cumpunenti di l'applicazione, è ancu l'ingegneria è i sistemi fotovoltaici, u almacenamentu d'energia, l'energia mobile. , è più.

U Forum SNEC PV POWER EXPO offre una gamma diversa di sessioni, chì copre temi cum'è tendenze future di u mercatu, strategie di sviluppu cooperativu, guida di pulitica, tecnulugia d'avanguardia è finanza fotovoltaica, chì furnisce una opportunità ideale per mostrà i successi à l'industria.

Aspittemu l'aspittà d'accoglie l'attori di l'industria di u mondu in Shanghai in Cina, è di esplorà inseme u mercatu di generazione di energia solare fotovoltaica in Cina, Asia è u mondu, da a perspettiva di l'industria è l'orientazione di u prublema, è guidà a strada di sviluppu innovativu di l'industria. .Speremu di vedevi in ​​Shanghai in Maghju 2023!

SNEC (2023) PV POWER EXPO vi accoglie cordialmente!


Tempu di Postu: Apr-10-2023