Pudete Caricà Batterie Solari Senza Controller di Charge

Pudete Caricà Batterie Solari Senza Controller di Charge

Per prevene a sovraccarica è assicurà a sicurità, hè megliu carricà cù un controller di bateria.Tuttavia, secondu a situazione specifica, ci sò e seguenti situazioni cuncentrate è metudi:

opzv, TCS Backup di energia solare, ups battery

1.In circustanze normale, a bateria ùn pò esse direttamente cunnessa à u pannellu solare.Normalmente, u controller di carica deve cuntrullà a tensione per esse uguale à a tensione di a bateria per prutege u funziunamentu normale di a bateria.

2. In casi spiciali, pò esse carricu senza un controller di carica.Quandu u filtru di output di u pannellu solare chì aduprate hè menu di 1% di a capacità di a bateria, pò esse carricatu in modu sicuru.

3. Quandu a putenza nominale di a vostra bateria hè più grande di 5 watts, ùn pò micca esse direttamente cunnessu à a bateria, è avete bisognu di usà un controller di carica per prevene l'overcharge.

À propositu di Solar Battery

batterie solarisò una bella manera di aghjunghje u almacenamentu di energia à u vostru sistema solare.Pudete aduprà per cose cum'è almacenà l'energia solare eccessiva o carricà a vostra vittura elettrica.Una bateria solare hè basicamente una batteria chì ùn cuntene micca sustanzi chimichi tossichi, è hè fatta da una cumminazione di batterie di lithium ion è qualchì altru materiale.

E batterie solari sò u modu perfettu per almacenà l'energia da i pannelli solari.Queste batterie ponu esse aduprate in una varietà di manere, cumprese l'alimentazione di a vostra casa, a carica di e vostre luci è l'apparecchi, o cum'è una fonte di salvezza di energia durante i blackouts.

L'energia solare hè una fonte d'energia rinnuvevule, chì ùn deplete o dannu l'ambiente. L'energia solare hè una di e forme più rinnuvevuli di l'energia dispunibule oghje.Hè liberu, pulitu è ​​abbundante in certi parti di u mondu.

I raghji di u sole ponu esse cunvertiti in elettricità è almacenati via una bateria, dopu aduprati di notte o in i ghjorni nuvole.Questu hè l'energia solare.

U pannellu solare converte a luce di u sole in electricità.Quandu hè cunnessu à una bateria o à un altru dispositivu, l'electricità hè aduprata per carricà quellu dispusitivu o alimentà i dispositi cum'è luci è apparecchi.

I pannelli solari convertenu a luce di u sole in elettricità chì pudete aduprà per l'illuminazione, carica l'elettronica o l'alimentazione di l'apparecchi.Tuttavia, ùn ci hè nunda di lascià solu tuttu u ghjornu.Se vulete aduprà u vostru sistema solare sanu, avete bisognu di cunnette cù qualcosa d'altru - cum'è un bancu di batterie.

batteria solare (2)

Fornite a megliu scelta di batteria solare

1.Batteria Renogy Deep Cycle AGM

Sigillatu senza mantenimentu, carta separatore agm, un bonu sigillatu ùn pruducerà gas dannosu.

Eccellente prestazione di scaricamentu, resistenza interna ultra-bassa, è rendiment ultra-altu furnisce prestazioni per u vostru equipamentu.

A durata più longa porta una prutezzione più longa.

2.Trojan T-105 GC2 6V 225Ah

Conchiglia unica di culore marrone, eccellenti tecnulugia di ciclu profondu hè famosu in u mondu sanu, decennii di sperienza di batteria, cun un disignu perfettu, prestazioni, sia u prezzu o a durabilità di l'energia, a bassa velocità di scarica naturale, longa vita, necessitanu mantenimentu regulare.

3.TCSBatteria di salvezza di a batteria solare di taglia media SL12-100

U Sistema di Test di Qualità cumpletu è u Team Innovatore Puderanu Migliurà a Stabilità di a Batteria。AGM Separator Paper Bassa Resistenza Interna Bona Prestazione di Scaricamentu di Alta Velocità.

4. U megliu budgetu -Batteria ricaricabile ExpertPower 12v 33Ah à Ciclu Profondu

A cunchiglia hè durable, sigillata è senza mantenimentu, carta separatore AGM, utilizata in scooters elettrici, sedie à rotelle è equipaghji medichi è altri campi.

5.U megliu in generale -Batteria VMAXTANKS 12-Volt 125Ah AGM Deep Cycle

Batteria putente di ciclu prufondu, tavola persunalizata di qualità militare, cuncepita cù una vita di più di ottu anni per u galleggiante, è una bona sigillatura chì ùn pruducerà gasi dannosi è altre sustanzi.

Sè vo circate sempre di una batteria solare, allora a batteria TCS vi aiuterà à truvà una batteria chì vi cunvene megliu, è accetteremu ogni quistione chì avete nantu à a batteria solare 24 ore à ghjornu.


Tempu di post: Jul-15-2022