Lista di cuntrollu di mantenimentu di batterie à l'acidu

Sicondu l'epidemie di COVID-19, parechji lochi sò chjusi o realizanu a pulitica di quarantena, chì pruvucarà a diminuzione di a capacità di cunsumu è più longu u tempu di almacenamentu di e carichi / merchenzie.Cunsiderendu e caratteristiche di e batterie di piombu à l'acidu, eccu ubatteria di piombo à l'acidulista di cuntrollu di mantenimentu.

3.2.3.Ricarica:

recharge voltage 14.4V-14.8V, recharge currency 0.1C, tempu di carica di tensione constante: 10-15 ore.

4.If micca recharged, i batterie pò esse micca travagliatu per via di alta resistenza interna.

Ricarica 30 minuti di ubatterie caricate secches'ellu hè almacenatu in magazzinu più di un annu;o i platti interni di a batteria sò ossidati in a stagione invernale cù un ambiente di bassa temperatura (ricaricatensione 14.4V-14.8V, recharge currency 0.1C).

5. Ùn turnate micca a bateria in u casu di fuga d'acidu da a valvula di salvezza.

Se si verifica una fuga, pigliate e batterie perdite da l'altri è pulite;in casu chì l'acidu provoca un cortu circuitu di batterie.Dopu a pulizia di e batterie perdite, per piacè ricaricate e batterie cum'è i passi sopra.

Songli Battery hè un espertu globale di tecnulugia di batterie di piombo-acidu.In più, avemu addivintatu unu di i pruduttori indipendenti di batterie più riesciuti di u mondu. Ti ringraziemu sinceramente per a vostra fiducia sempre in i nostri prudutti è serviziu di batterie, è avemu ancu migliurà noi stessi è i prudutti per furnisce più prudutti è servizii eccellenti.

 

1. Temperature consigliate per u mantenimentu di a batteria di piombo à l'acidu:

10~25 ℃ (A temperatura alta accelerà l'autodiscarica di a batteria).Mantene u magazzinu pulitu, ventilatu è seccu, è evite u sole direttu o l'umidità eccessiva.

Lista di cuntrollu di mantenimentu di a batteria à l'acidu
Batteria VRLA

2.Principiu di gestione di magazzini: First in First Out.

Quelli batterie chì sò magazzinu in magazzinu cù più tempu venduti in priorità, in casu chì a tensione di a batteria hè bassa.Hè megliu di dividisce diverse spazii di almacenamento in u magazzinu secondu a data d'arrivu cum'è mostra nantu à u pacchettu di carichi.

3.Testing è inspecting di i batteries'voltage sigillati MF ogni 3 mesi in casu di tensione di batterie sottu bassa o ùn pò micca principià.

Pigliate a bateria di a serie 12V per esempiu, piacè ricaricate e batterie se a tensione hè sottu à 12.6V;o a bateria ùn pò micca inizià.

Batterie à l'acidu di piombuStoccatu in u magazzinu più di 6 mesi, fate l'ispezione di tensione è ricaricà e batterie prima di vende per assicurà e batterie in u statu normale.

carica di batteria, batteria TCS, batteria di piombo-acidu regulata da a valvula
Lista di cuntrollu di mantenimentu di a batteria di piombu (4)

3.1. Passi di ricarica è scaricamentu di a bateria:

① Carica di a Batteria: tensione di carica 14.4V-14.8V, valuta di carica: 0.1C, tempu di carica di tensione constante: 4 ore.

②Scarica di a Batteria: valuta di scarica: 0.1C, a fine di a tensione di scarica 10.5V di ogni batteria.

③ Ricarica di a Batteria: tensione di ricarica 14.4V-14.8V, valuta di ricarica: 0.1C, tempu di carica di tensione constante: 10-15 ore.

Cum'è l'immagine mostrata quì sottu, per piacè coordinate cù u nostru squadra di vendita s'ellu ci hè qualchì quistione nantu à l'usu di u dispusitivu è poi pudemu furnisce u video di l'operazione.

3.2.Passi di ricarica manuale è operazione di scaricamentu:

3.2.1.Carica: tensione di carica 14.4V-14.8V, valuta di carica: 0.1C, tempu di carica di tensione constante: 4 ore.

Se u video di l'operazione hè necessariu, per piacè dumandate cù u nostru squadra di vendita.Grazie.

Lista di cuntrollu di mantenimentu di a batteria à l'acidu di piombo, a batteria vrla, a batteria à l'acidu di piombo regulata à a valvula, a batteria agm,

3.2.2.Scarica:

Scaricate rapidamente e batterie à una tarifa di scaricamentu di 1C finu à chì a tensione di a batteria hè di 10.5V.Se u video di l'operazione hè necessariu, per piacè dumandate cù u nostru squadra di vendita.Grazie.

Batterie VRLA, batterie au plomb, batterie sla,

Tempu di post: 22-mar-2022