U 132 Canton Fair-Countdown 5 Days TCS Battery

A Fiera di Canton 132 andarà cù forma di streaming in linea da u 15 à u 19 ottobre 2022. Per custruisce una piattaforma di cooperazione cummerciale glubale cù funzioni più cumplete, serviziu megliu, sperienza megliu è efficienza più altu.A Fiera di Canton 132 ùn hà micca solu allargatu a scala di l'esposizione, ma hà ancu allargatu assai u tempu di serviziu di l'esposizione, aiutendu i cumpratori è l'espositori à utilizà megliu i servizii di piattaforma in linea è facilitendu a transazzione di ordini corporativi.

 

BATTERIA TCScum'è un expositore residente di alta qualità di a Fiera di Canton, a nostra cumpagnia ùn hè mai stata assenza da a Fiera di Canton dapoi u 2014. S'ellu si tratta di negoziazione offline prima di l'epidemie, o di a riunione di nuvola in l'era post-epidemica, TCS BATTERY aderisce sempre à l'attitudine di "furnisce megliu prudutti di batterie per u mercatu globale" cù un serviziu di sonu per a cooperazione à longu andà per tutti i clienti.
Cù i cambiamenti in l'ambiente glubale, in più di a temperatura crescente, ci hè ancu una crescita di a dumanda di l'electricità, l'energia nova pulita è l'almacenamiento d'energia sò spuntati in u mondu è sò pronti per andà!

 

TCS BATTERY hè stata in u campu di almacenamiento d'energia da più di 25 anni, è avemu sviluppatu diverse serie di batterie di almacenamiento d'energia chì puderanu copre è scuntrà applicazioni cum'è sistemi solari, sistemi di telecomunicazione, campi industriali è cusì.

 

Cum'è una di e prime marche di batterie di piombo à l'acidu in Cina, TCS BATTERY avanza ancu in più di e batterie di starter è furnisce diverse batterie per risponde à ogni tipu di esigenze di veiculi.A batteria di a motocicletta, a batteria di vittura è a batteria di bicicletta elettrica da TCS puderanu scuntrà dui / trè roti è e vitture chì necessitanu in u mercatu globale.


Tempu di Postu: Oct-10-2022