Batteria TCS à PV Chengdu Expo 2021

China (Chengdu) Esposizione Internaziunale di Tecnulugia Solare Fotovoltaica è Conservazione di l'Energia (PV Chengdu 2021) hè da u 23 à u 25 d'aprile di u 2021 in a cità di l'esposizione internaziunale di a Cina occidentale in Chengdu.A basa di i tecnulugii avanzati è i prudutti di l'industria, l'esibizione hà per scopu di prumove u cummerciu di prudutti per l'espositori cù u scopu di liberazione di i prudutti, dimostrazione di nova tecnulugia è prumuzione di novu mudellu di serviziu.

cantu-1

Cù u rapidu sviluppu di l'ecunumia glubale, u solar fotovoltaicu cum'è una energia pulita è bassu di carbonu ghjoca un rolu sempre più impurtante in u sistema energeticu glubale.Songli Group hè avà in Chengdu cù una seria di prudutti di batterie di almacenamentu di energia per espansione novi opportunità di cummerciale.In più di l'applicazione in u campu di u solare fotovoltaicu, a serie di batterie di almacenamento di energia TCS hà una larga gamma di applicazioni in arnesi di energia elettrica, machini di giardinu, sistema di generazione di energia industriale, sistema di dati di cumunicazione, alimentazione di salvezza, sistema di alarme, sistema di trafficu stradale. , etc. Benvenuti à visità noi à u stand A382!

cantu-2

Songli Battery hè stata fundata in u 1995, chì hè specializata in ricerca, sviluppu, pruduzzione è cummercializazione di batterie avanzate.Songli Battery hè una di e prime marche di batterie in Cina.I nostri prudutti sò largamente usati in motociclette, biciclette elettriche, vitture è industrii di ogni tipu di scopi speciali cù più di duie centu varietà è specificazioni.

cantu-3

 


Tempu di Postu: Apr-25-2021