U 25 anniversariu di a Batteria Songli è a ceremonia di donazione publica

songli

Fundatu in u 1995, Songli Battery vene à u so 25th annu in 2020. Cum'è una impresa cù un sensu di rispunsabilità suciale, Songli Battery hè sempre stata obligatu in e so attività di benessiri publicu, è hà fattu modesti sforzi per rinvià à a sucetà è custruì a so cità nativa.A sera di a celebrazione di u 25 anniversariu, Songli Battery hà fattu donazioni à a Federazione di Carità di Dongshi Town di Jinjiang City è a Scola Primaria Centrale di Dongshi Town di Jinjiang City.

cantu-1

cantu-2
I sentimenti di benessiri publicu di Songli Battery ùn sò micca solu apprezzati da l'urganisazioni di carità, ma ancu assai ricunnisciuti da l'urganisazioni di u partitu.Avemu sempre cridutu chì una impresa eccellente, mentre chì cerca u so propiu sviluppu futuru, deve ancu aderisce per rinvià à a sucetà.

Songli Battery hà sempre cridutu chì a cunniscenza hè a surgente di u sviluppu di l'impresa, è l'educazione hè u primu maestru à impartisce a cunniscenza.Da u principiu à u presente, u sustegnu di u sviluppu di l'educazione hè ancu una luce guida nantu à a strada di Songli Battery.

Storia di a cumpagnia

1995

Songli Battery hè stata fundata. 

2002

A fabbrica di Songli hè stata custruita in Quanzhou, Cina.

2008

A vendita di batterie di motocicletta Songli hè stata classificata in prima linea di u mercatu domesticu.

2013

A squadra di vendita di Songli per u mercatu internaziunale hè stata custruita è a nostra gamma di vendita hè stata ghjunta in tuttu u mondu.

2016

U dipartimentu di pruduzzione di Songli Quanzhou A hè statu stabilitu è ​​avemu realizatu a produzzione di fabricazione automatica.

2019

U dipartimentu di pruduzzione di Songli Quanzhou B hè statu stabilitu è ​​avemu cuminciatu à aumentà a capacità di produzzione di batterie per a globalizazione di i mercati.

2020

À u 25th anniversariu di Songli Battery, a marca TCS serà più competitiva in i mercati mundiali.

 

Tempu di pubblicazione: 19 ottobre 2020