Cumu Caricà una Batteria Gel

Cumu Caricà una Batteria Gel

 APPLICAZIONI DI BATTERIA

Batteria sicura di dati:nessuna fuga nantu à u terminale di a batteria di gel, assicuratevi di usu in modu sicuru è affidabile.

Batteria senza mantenimentu:per via di tuttu u gasu internu generatu ripristinu à l'acqua, ùn hè micca bisognu di rifornimentu d'acqua.

Sistema di aria di scarico:si pò scaccià l'eccessu di gasu è fà a pressione di l'aria finu à u normale quandubatteria di moto gelovercharges è a prissioni internu hè sopra altu, sta volta valve sicuru vi chjude da ellu stessu, cusì ùn ci sarà micca addiziunali di gas accumulate.DESSCRIPTION PRODUTTU.

Nisun acidu liberu:separatore speciale adsorbe l'elettroliti, cusì ùn ci hè micca un acidu liberu in a batteria di piombo à l'acidu, allora a bateria vrla pò esse installata in diverse pusizioni.

REACTION CHIMICA INVRLA BATTERY SA SEGUITE

batteria sicura di dati

Mentre a batteria di gel hè scaricata, a cuncentrazione di l'acidu sulfuricu diminuisce gradualmente è u sulfate di piombo hè furmatu sottu a reazzione trà diossidu di piombo di l'elettrodu pusitivu, u piombu spugna di l'elettrodu negativu è l'acidu sulfuricu in l'elettrolitu.
Mentre a carica, u sulfate di piombo in l'elettrodu pusitivu è negativu hè trasfurmatu in diossidu di piombo è piombo spongioso, è cù a separazione di ioni sulfuric, a cuncintrazione di l'acidu sulfuric aumenterà.
Duranti l'ultimu periodu di carica di a bateria tradiziunale di piombu, l'acqua hè cunsumata da a reazione di l'evoluzione di l'idrogenu.Cusì hè bisognu di cumpensu di l'acqua.Cù l'applicazione di u piombo spongioso umitu, reagisce prontamente cù l'ossigenu, chì cuntrola in modu efficace a diminuzione di l'acqua.
Hè listessa cum'è e batterie tradiziunali di gel da u principiu di carica à prima di l'ultima tappa, ma quandu hè sopra-caricata è in l'ultimu periodu di carica, l'energia elettrica hà da cumincià à decompone l'acqua, l'elettrodu negativu serà in cundizione di scarica. perchè l'ossigenu da u platu pusitivu reagisce cù u piombo spugnosu di u platu negativu è l'acidu sulfuricu di l'elettroliti.Chì frena l'evoluzione di l'idrogenu nantu à i platti negativi.A parte di l'elettrodu negativu in cundizione di scaricamentu si trasfurmerà in piombo spugnoso durante a carica.
A quantità di piombo spugnosa formata da a carica hè uguale à a quantità di piombo sulfate cum'è u risultatu di l'assorbimentu di l'ossigenu da l'elettrodu pusitivu, chì mantene l'equilibriu di l'elettrodu negativu, è ancu permette di sigillare.Batteria al gel 12v 12ah.Reazione dopu à a tappa finali di carica è equazioni chimichi cum'è quì sottu:

Fig.3: Reaction From Beginning Of Charge A Before the Final Stage

Fig.4: Reazione dopu a tappa finale di carica:
Batteria 12v dc
agm vrla batterie
Comu mostra, l'elettrodu pusitivu è a caricastatu di ossigenu pruduciutu l 'elettrodu negativumateriale attivu, risposta rapida à rigenerazioneacqua, cusì l 'acqua pocu perdita, tantu ca la batterie gelghjunghje à u sigillo.
Reazione à u pianu pusitivu (generazione di l'ossigenu)
 Migra à a superficia di a placa negativa
Reazione chimica di piombo spugna cù l'ossigenu
Reazione chimica di pbo cù elettroliti
Reazione chimica di pbo cù elettroliti

perchè sceglie noi?

1. 100% Ispezione pre-consegna per assicurà a qualità stabile è un rendimentu affidabile.

2. Pb-Ca griglia alloy piastra batterie VRLA, bassu perdita d'acqua, è stadda qualità bassu self-discharge rate.

3. Bassa resistenza interna, bona prestazione di scaricamentu di alta tarifa.

4. U disignu di l'elettroliti inundatu, l'elettroliti suffirenti, a resistenza d'alta over-charge / over-discharge.

5. Eccellenza prestazioni di temperatura altu è bassu, temperatura di travagliu chì varieghja da -25 ℃ à 50 ℃.

6. Design di vita di serviziu di float: 3-5 anni.


Tempu di Postu: Apr-07-2022